Solliciteer

Daniel Blokmaker (40), voorheen partner bij Ubideo en business development manager bij KPN, is in dienst getreden als digital strategy manager bij House of Sports Digital. Samen met business manager Bart Gabriels (31), tot voor kort werkzaam als managing director van contentmarketingbureau Mediaplanet Amsterdam, gaat hij invulling geven aan de digitale marcom- en content-strategieën en digitale formats voor klanten van House of Sports.

‘Digitale tools en technologieën nemen een belangrijke positie in op de manier waarop wij in contact staan met elkaar’, zegt Erik Romijn, managing director van House of Sports. ‘Deze veranderingen gaan enorm snel, maar zijn essentieel om voorop te blijven lopen in onze dienstverlening. De versterking van onze digitale (content) marketingactiviteiten is voor ons belangrijk. Het zorgt ervoor dat wij een verdere invulling geven aan onze groeiambities, dat wij voor onze klanten voorop blijven lopen in onze dienstverlening en waarde leveren door het op de juiste manier inzetten van deze nieuwe technologieën.’

House of Sports werkt voor sporters, sportbonden en het bedrijfsleven en brengt deze werelden bij elkaar. Het sportmarketingbureau heeft aparte units Atleten Management, SportsSpeakers, SportS Exposure en House of Sports Events voor het organiseren van grote (internationale) evenementen.

Bron: Marketingtribune